Monday 18 January 2016

Day 3 with Elite S7 (16/01/2016)

Assalamualaikum semua ...

Hahhahaaaa ...mesti pelikkan kenape ade post lagi hari ni .. hahhaa oleh kerana sabtu ahad cuti , so saya pon cuti jugak la post blog nih. So hari ni akan ada 3 post untuk 15/16&17 Januari . Faham yeee :P

Hari ke 3 dah kan .. wahhhhh cepatnya la rasa . Ok hari ke 3 ni sama juga la mcm hari2 lain . Cuma perbezaanya lepas makan akan ada rasa nak buang air besar (cirit lagi wehh).. Hahhahaaa ... Tapi ini sgt ok sbb sembelit saya dah xde . Yey !!!!! xde la seksa lagi nak membuang melabur dan sebagainya . kikiki ...

Minum banyak air ya . At least 3 liter sehari tau . Tapi saya ni malas . hahhahaaa ...

Cara minum sama je . Pagi 30 mnit sebelom sarapan. Petang 30 minit sebelom mkn malam . Ok Hari ni saya nak kongsi sikit la .. Ape tu ELITE S7 yang saya dok post je nih .. ok untuk pengenalan .. saya kasi tengok gambar dulu ye :)



Haaaa . Inilah dia ... HYBRID FAT BURNER E7


Ok. next post saya akan beritahu apa kelebihan nya ok :) byeeee

No comments:

Post a Comment